رزرو بیلبورد در اتوبان -کرج قزوین

رزرو بیلبورد در اتوبان -کرج قزوین

امروزه با توجه به افزایش بار ترافیکی و رفت و آمد بسیار خودرو های شخصی و وسایل نقیه بین شهری در اتوبان کرج- قزوین مکان های بسیار مناسبی برای نصب بیلبورد های تبلیغاتی در این مسیر فراهم شده است.


کسب و کار های مختلف امروزه برای دیده شدن بهتر و معرفی محصولات به روز خود نیاز به یک فضا جهت نمایش تبلیغات خود داشته می باشند. راه های بسیاری برای معرفی محصولات و تبلیغ برند خود در حوزه تجارت تعریف شده است، اما یکی از پر بازده ترین روش ها نصب بیلبورد های تبلیغاتی در مسیر های پرتردد درون شهری و بین شهری می باشد.

رزرو بیلبورد در اتوبان -کرج قزوین

با توجه به این که این شیوه نوین بازاریابی گسترش زیادی یافته است، شرکت ها و برند های بسیاری در این زمینه به تبلیغات محیطی مشغول به فعالیت هستند. در صورتی که می خواهید شما از این خیل جمعیت متفاوت شوید و تبلیغات خود را به شیوه ای نوین پیاده کنید باید طراحی های خود برای بیلبورد های تبلیغاتی  را با خلاقیت بیشتر و فکر های جدید تری همراه کنید. تنها با این ترفند است که می توانید استراتژی های خود در زمینه بازاریابی محیطی را با بقیه شرکت ها متمایز سازید.

رزرو بیلبورد در اتوبان -کرج قزوین

پل عابر اتوبانی کرج به قزوین نرسیده به آبیک (دید از سمت کرج) به ابعاد 2000 * 300 و متراژ 60 متر

026-32731619

0912-489-2060

0912-561-2456

در صورت تماس حتما ذکر کنید از طریق وب سایت تماس گرفته اید تا کارشناس مربوطه اطلاعات دقیق تری در اختیار شما قرار دهد.

رزرو بیلبورد در اتوبان -کرج قزوینپل عابر کرج به قزوین بعد از آبیک دید از سمت کرج ( جایگاه عزیزی) به ابعاد 2000 * 300 و متراژ 60 متر 

مزایا تبلیغات محیطی در بیلبورد های تبلیغاتی

شاید این تفکر یکی از اشتباهات کسب و کار های نوپا باشد که دیجیتال مارکتینگ به تنهایی می تواند کل مجموعه بازاریابی یک شرکت را بر دوش بکشد، این روش بازاریابی جدید و مدرن در دنیای دیجیتال باید به صورت مجموعه ای مکمل با بازاریابی محیطی و نصب بیلبورد های تبلیغاتی همراه شده تا نتیجه دلخواه و مطمئن را به همراه داشته باشد. در طراحی بنر های تبلیغاتی باید توجه داشت که از کپی کردن از سایر آثار مشابه باید خودداری نمود، نکته مهم دیگر این است که از طراحی های خسته کننده و تکراری نیز در این نوع از تبلیغات استفاده نشود. این شکل از نمایش در بیلبورد های تبلیغاتی چیزی جز خستگی مخاطب و تاثیر منفی بر جامعه هدف نخواهد گذاشت.

در این گونه مسایل باید با بهره گیری و الهام گرفتن از ایده های موفق و ترکیب ساختن این ایده ها با ذوق، سلیقه و خلاقیت گرافیست های یک مجموعه تجاری به نمایش نوآوری های جدید در بیلبوردهای تبلیغاتی اقدام نمود. با بهره بردن از این نکته مهم می توان توجه بیشتری را به این بنر های تبلیغاتی جذب کرد و با رقبای تجاری خود در این زمینه بازاریابی متمایز شوید.

رزرو بیلبورد در اتوبان کرج- قزوین یکی از راه های مطمئن برای دریافت جامعه مخاطبین بالا و متنوع می باشد، این محور مواصلاتی یکی از مسیر های پر تردد تجاری و مسافرتی در قلب کشور می باشد که در نزدیکی بسیاری از کارخانجات و شرکت های صاحب نام ایرانی قرار گرفته است. این یک فرصت طلایی برای معرفی و تبلیغ برای شرکت های نوپا در این منطقه تجاری- صنعتی به شمار می رود و زمینه را برای جذب بازار بزرگی از مصرف کنندگان برای آن ها به راحتی فراهم می کند.

شرکت آوای ترمه یکی از مجریان  صاحب نام در حوزه بیلبورد های تبلیغاتی در مسیر های پر تردد کشور می باشد که یکی از این موارد اجرای بازاریابی محیطی در مسیر اتوبان کرج – قزوین می باشد.

رزرو بیلبورد در اتوبان -کرج قزوین

پل عابر قزوین به کرج بعد از آبیک دید از قزوین به ابعاد 2000 * 300 و متراژ 60 متر

026-32731619

0912-489-2060

0912-561-2456

در صورت تماس حتما ذکر کنید از طریق وب سایت تماس گرفته اید تا کارشناس مربوطه اطلاعات دقیق تری در اختیار شما قرار دهد

 

 

 

 

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید