اجاره بیلبورد پل عابر | تبلیغات پل عابر پیاده

کاربرد پل‌ عابر پیاده تنها به عبور عابرین محدود نمی‌شود، بلکه می‌توان از آن در جهت تبلیغات کسب‌وکارهای مختلف نیز استفاده کرد. یکی از رایج‌ترین نوع تبلیغات روی پل عابر پیاده، نصب بیلبورد است که موجب می‌شود محصولات یا خدمات کسب‌وکار مورد نظر توسط اکثر مردم دیده شود. یکی از بهترین مراجع تبلیغات پل عابر پیاده کرج، مجموعه تبلیغاتی آوای ترمه است که می‌توانید نمونه تبلیغاتی که توسط این شرکت بر روی پل‌های عابر پیاده در سر تا سر کرج انجام شده است را مشاهده کنید.


تبلیغات پل عابر پیاده کرج

اگر به تازگی کسب‌وکاری به راه انداخته‌اید و به دنبال این هستید که از راه تبلیغات محصولات و خدماتی که دارید را به مردم معرفی کنید و به نوعی دیده شوید؛ بهترین راه برای تبلیغات و دیده شدن برندتان، تبلیغات روی پل عابر پیاده است. تبلیغات پل عابر پیاده به دیده شدن محصولات و خدمات شما در دنیای وسیع کسب‌و‌کار امروزی به ویژه در شهر بزرگی مانند کرج کمک بسزایی می‌کند؛ چراکه توجه تمامی مردم به تبلیغات شما جلب می‌شود و کسب‌وکار شما یک بار برای همیشه در ذهن مردم ثبت می‌شود.

خوشبختانه مجموعه تبلیغاتی آوای ترمه خدمات تبلیغات پل عابر پیاده کرج ، اتوبان کرج تهران و اتوبان کرج قزوین را به تمامی شرکت‌های کوچک و بزرگی که قصد تبلیغات برند خود را داشته باشند، ارائه می‌دهد؛ با این وجود اگر به دنبال بیلبورد تبلیغاتی پل عابر پیاده هستید، می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با شرکت آوای ترمه به عنوان بزرگترین مجموعه تبلیغاتی در کرج تماس بگیرید تا کارشناسان این مجموعه شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

شماره تماس‌های مجموعه تبلیغاتی آوای ترمه: 

در صورت تماس حتما ذکر کنید از طریق وب سایت تماس گرفته اید تا کارشناس مربوطه اطلاعات دقیق تری در اختیار شما قرار دهد.

026-32731619

0912-489-2060

0912-561-2456

تعرفه اجاره بیلبورد پل عابر پیاده

از آن‌جایی که تعرفه اجاره بیلبورد پل عابر پیاده به عوامل متعددی از جمله محل قرارگیری پل عابر پیاده و موقعیت آن بستگی دارد، نمی‌توان قیمت دقیق تبلیغات پل عابر پیاده را اعلام کرد؛ به همین دلیل بهتر است جهت تبلیغ پل عابر پیاده با کارشناسان مجموعه تبلیغاتی آوای ترمه در تماس باشید تا کارشناسان این مجموعه براساس موقعیت پل عابر پیاده‌ انتخابی شما و همچنین سایر عوامل، تعرفه دقیق بیلبورد تبلیغاتی پل عابر پیاده را محاسبه کرده و به شما اطلاع دهند. 

نمونه بیلبورد های اجرا شده بر روی پل های عابر پیاده توسط آوای ترمه

تبلیغات پل عابر پیاده کرج

تبلیغات پل عابر پیاده کرج

تبلیغات پل عابر پیاده کرج

تبلیغات پل عابر پیاده کرج

تبلیغات پل عابر پیاده کرج

تبلیغات پل عابر پیاده کرج

تبلیغات پل عابر پیاده کرج

تبلیغات پل عابر پیاده کرج

تبلیغات پل عابر پیاده کرج

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید