معرفی انواع بیلبورد تبلیغاتی + عکس

معرفی انواع بیلبورد تبلیغاتی + عکس

امروزه یکی از موثرترین و بهترین ابزار اطلاع رسانی و برندیگ شرکت یا برند سازی، بیلبورد های تبلیغاتی می باشد. جهت آشنایی با انواع بیلبورد ها با ما همراه باشید


 
امروزه کسب و کار های مختلف برای معرفی برند خود و رساندن پیام خود به مخاطبان از تبلیغات استفاده می کنند. یکی از روش های تبلیغاتی رایج و موثر، نصب انواع بیلبوردهای تبلیغاتی در محل های پررفت و آمد شهر می باشد. با وجود اینکه این روش تبلیغاتی سنتی می باشد، اما هنوز کارایی زیادی دارد و تاثیر زیادی در معرفی برند ها دارد. تحقیقات نشان داده است که بیلبورد های تبلیغاتی در مکان های پر رفت و آمد توجه همه افراد را به خود جلب می کنند. تحقیقات انجام شده نشان می دهد که حدود 98 درصد مردم حداقل یک بار به بیلبورد های تبلیغاتی نگاه می کنند. تابلو های تبلیغاتی برای اولین بار در سال 1867 در فضای بیرون نصب شدند و هنوز بعد از مدت زمان طولانی به دلیل کارایی های زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه متن انواع بیلبورد تبلیغاتی را معرفی خواهیم کرد، لذا ما را همراهی کنید.

 

معرفی انواع بیلبورد تبلیغاتی


کلمه بیلبورد از دو واژه بورد و بیل تشکیل شده است. بورد به معنای تخته و اشیای مسطح می باشد. همچنین بیل به معنای سند یا قبض می باشد. در واقع بیلبورد یکی از روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که امروزه بسیار به کار گرفته می شود. در واقع منظور از بیلبورد های تبلیغاتی همان تابلو های تبلیغاتی بزرگی می باشد که در کنار جاده ها، اتوبان ها، خیابان های اصلی و... نصب می شوند. امروزه همگی شهر های بزرگ و کوچک جهان با استفاده از انواع بیلبورد ها تزئین شده اند.نمونه هایی از آن را در بیلبورد های کرج مشاهده می کنید . در واقع این تابلو های تبلیغاتی بزرگ به بخشی از زندگی روزمره انسان ها تبدیل شده اند. تحقیقات نشان می دهد که حدود 67 درصد از تصمیمات خرید ها داخل اتومبیل گرفته می شود. به همین دلیل بیلبورد ها نقش بزرگی در معرفی برند و فروش بیشتر دارند. بیلبورد های تبلیغاتی دارای انواع مختلفی می باشند که همگی آن ها را معرفی خواهیم کرد.
 
1) بیلبورد های عادی

 بیلبورد های تبلیغاتی دارای چندین نوع می باشند. یکی از انواع بیلبورد ها، بیلبورد های عادی می باشد که همگی با آن ها آشنایی دارند. این بیلبورد ها رایج ترین و پراستفاده ترین نوع بیلبورد های تبلیغاتی می باشند. بیلبورد های عادی به شکل مستطیل می باشند و بر روی یک پایه بلند آهنی نصبی می شوند. معمولا این نوع بیلبورد ها در همه جای شهر دیده می شوند و هزینه خیلی کمتری هم دارند. ابعاد این بیلبورد ها از 9، 10، 12 و... شروع می شود و گاهی تا 160 متر هم ادامه دارد. این نوع بیلبورد ها تک وجهی می باشند.


2) عرشه پل

یکی دیگر از انواع بیلبورد ها، عرشه پل می باشد. ممکن است این نوع بیلبورد ها را زیاد دیده باشید. معمولا این نوع بیلبورد ها به شکل مستطیل های بزرگ می باشند. این بیلبورد ها را روی پل های هوایی و پل های ماشین رو نصب می کنند و به همین دلیل بسیار در دید مردم قرار می گیرند و تاثیر زیادی در کسب و کار های مختلف دارند.
 


3) استرابورد

رزرو بیلبورد میدان دانسگاه حصارک

از دیگر انواع بیلبورد ها می توان به استرابورد ها اشاره کرد که اخیرا بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته اند. استرابورد ها نوعی از جدیدترین بیلبورد های تبلیغاتی می باشند که از نظر طراحی با سایر بیلبورد ها تفاوت دارند. در واقع استرابورد ها بیلبورد هایی می باشند که ارتفاع و عرض مشخصی ندارند. پایه فلزی آن ها از یک طرف متحرک و از طرف دیگر ثابت می باشد. به عبارت دیگر دارای فک متحرک می باشند. امروزه در تهران به تعداد زیادی از این بیلبورد ها دیده می شود.
 

 


4) لایت باکس

Mobile Billboard Advertising Box Backlit Light Box Floor Display Poster  Lightbox - Buy Mobile Billboard Advertising Box,Backlit Light Box Floor  Display,Poster Lightbox Product on Alibaba.com

یکی از جدیدترین و زیباترین انواع بیلبورد ها، لایت باکس ها می باشد. معمولا لایت باکس ها دارای اندازه کوچکی می باشند و در فرودگاه ها، راه آهن ها، مراکز خرید بزرگ، نمایشگاه ها، فروشگاه ها و... از آن ها استفاده می شود. لایت باکس ها معمولا به شکل مستطیل های کوچک می باشند که به روی یک پایه قرار گرفته اند و داخل این مستطیل ها لامپ هایی برای روشن کردن تابلو در شب تعبیه شده است.
 


5) لمپوست

Vertical Banners on Street Lamp Post Mockup Generator - Mediamodifier


یکی دیگر از انواع بیلبورد های تبلیغاتی، لمپوست ها می باشد. لمپوست ها بنر هایی از جنس پلاستیک یا پارچه می باشند که در ابعاد یک در سه متر چاپ می شوند و بر روی سازه های فلزی در حاشیه خیابان ها و یا وسط پارک ها نصب می شوند. اگر در مورد انواع بیلبورد تبلیغاتی سوالی دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به بهترین شیوه راهنمایی کنند.


 

6) تلویزیون های شهری

تلویزیون شهری در هفت تیر کرج

یکی دیگر از زیباترین و موثرترین انواع بیلبورد ها، تلویزیون های شهر می باشد که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. معمولا از این نوع بیلبورد ها در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد داخل شهر استفاده می کنند. این بیلبورد ها شبیه به تلویزیون های بزرگ و پرنور می باشند که تصاویر متحرک و ویدیو های کوتاه را پخش می کنند. تلویزیون های شهری به دو صورت آنلاین و آفلاین مدیریت می شوند. تلویزیون های آنلاین به اینترنت متصل می باشند و می توانید از راه دور آن ها را کنترل کنید.
 

7) بیلبورد های دیجیتالی

Blindspot - Digital Billboard Advertising - The Easiest Way To Get On A  Billboard

بیلبورد های دیجیتالی جدیدترین و پیشرفته ترین نسل تلویزیون های شهری می باشند که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع بیلبورد ها دارای امکانات زیادی می باشند و می توانید تبلیغات را به صورت لحظه ای و در زمان های دلخواه اجرا کنید. علاوه بر این ها، مدل های دیگری از جمله بیلبورد های سه بعدی، بیلبورد های حجمی، بیلبورد های اسلایدی و... وجود دارد.
 
 
مزایای استفاده از انواع بیلبورد ها
انواع بیلبورد های تبلیغاتی دارای مزایای زیاد و مختلفی می باشند. بیلبورد های تبلیغاتی توجه درصد زیادی از عابرین پیاده و سرنشینان داخل خودرو را به خود جذب می کنند. بیلبورد ها را می توان با ابعاد های مختلف و در هر کجا که دوست دارید، نصب کنید. همچنین معمولا جنس آن ها محکم می باشد و درصد خرابی آن ها بسیار پایین می باشد. امروزه بیلبورد ها بهترین وسیله برای اطلاع رسانی در سطح شهر می باشند. همچنین بیلبورد ها تاثیر زیادی در معرفی برند و فروش محصولات دارند.
معایب استفاده از انواع بیلبورد ها
انواع بیلبورد های تبلیغاتی دارای معایب بسیار اندکی می باشند. معمولا بیلبورد ها بزرگ می باشند و فضای زیادی را اشغال می کنند. بعضی از بیلبورد ها همچون تلویزیون های شهری بسیار پر هزینه می باشند. همچنین معمولا زمان نصب بیلبورد ها کوتاه می باشد.( معمولا سه ماه ) از دیگر معایب بیلبورد ها می توان به این اشاره کرد که امکان محاسبه میزان بازدید آن ها وجود ندارد.
 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید